Over Kiesha Crowther - Kleine Grootmoeder

Post Reply
johanna
Site Beheer
spam_protection: Green

Over Kiesha Crowther - Kleine Grootmoeder

Post by johanna »

Hallo allemaal,
Er zijn al heel wat jaren mensen zich bewust van de noodzaak om goed voor Moeder Aarde te zorgen.
We hebben veel te veel van haar afgenomen, we hebben haar water verontreinigd en we zorgden niet goed voor haar dieren en haar natuur. Dat moet stoppen.
Ik heb altijd geweten dat de planeet Aarde belangrijk is voor het hele heelal.
Pas geleden hoorde ik over Kiesha Crowther. Zij is een sjamaan (iemand die verbindingen legt en ziet tussen onze voorouders en ons allen nu en ook met die voorouders kan communiceren) en is erg verbonden met Moeder Aarde en alles dat met haar te maken heeft.
http://littlegrandmother.net/
Ik heb haar boek gelezen "Little Grandmother" en het is fantastisch! :)

Image

In het boek legt ze uit, waarom Moeder Aarde zo belangrijk is voor het heelal. Moeder Aarde is heilig en wordt ook zo gezien door alle wezens van het heelal.
Moeder Aarde is het hartchakra van het heelal. En je kunt begrijpen, dat niemand kan leven zonder een hart, dus is het heel belangrijk, dat we Moeder Aarde helen.
We leven in een tijd, waarin we groeien van het egobewustzijn naar het liefdesbewustzijn.
Kiesha Crowther bezoekt veel landen om ceremonies uit te voeren om Moeder Aarde te helen. Ze geeft ook workshops en seminars. Tijdens die ceremonies kun je helpen om Moeder Aarde te helen.
Dus als je een kans krijgt om er 1 bij te wonen zou ik het zeker doen. Het heeft mij voorgoed veranderd.

Image

Er zijn veel videos op Youtube met Kiesha Crowther.
Hier is er 1. Laten we Moeder Aarde helen!

En een video met een Meditatie om Moeder Aarde te helen.

En hier is een deel van een interview, dat Kiesha gaf aan Earth Matters ( http://www.earth-matters.nl/26/7241/spi ... wther.html ):

"Je koos Nederland voor deze ceremonie (het terugplaatsen van een heilig kristal in Moeder Aarde in Rotterdam) en een paar maanden later woon je ook hier! Waarom ben je verhuisd naar Nederland en wat zijn je plannen voor de toekomst?

Kiesha:Ik ben naar Nederland verhuisd om een aantal redenen en het voelt echt alsof ik thuis kom. Ik ben zo blij, dat ik hier ben, samen met de mensen die als familie voor me voelen.
Een van de belangrijkste redenen om telkens weer naar Nederland te komen de afgelopen jaren is, omdat het bewust worden van hoe belangrijk liefde is in een leven hier het snelste groeit. Veel sneller dan waar ook ter wereld.
Lang geleden is me verteld, dat het licht zou beginnen in het Noorden en van daaruit zich zou verspreiden over de hele wereld. (Nederland, Noorwegen, Zweden en Denemarken).
En ik zie dat nu ook inderdaad gebeuren. Nergens anders op de wereld heb ik gezien dat het bewust worden van hoe belangrijk liefde is en daar naar toe groeien, zo intens gebeurt als hier in Nederland.
Verder heeft elke bewaarder van de wijsheid (er zijn er 12) een speciale verbinding met 1 kristal, dat in Moeder Aarde wordt teruggeplaatst. En die van mij is in Nederland.
Ik heb een fysieke, spirituele, energetische en bewuste verbinding met dit kristal.
Daarom ben ik de bewaarder van dit kristal geworden.
Er zijn veel redenen dat ik in Nederland ben. Het kristal natuurlijk, maar ook omdat ik geloof, dat hier de veranderingen voor Moeder Aarde het snelste zullen plaatsvinden en natuurlijk ook, omdat mijn partner Nederlandse is.
Ik ben zonder twijfel nu thuis!"
Post Reply